ultraproducts

VEELGESTELDE VRAGEN

Contact en openingstijden

Hoe kan ik contact met u opnemen?

Bel ons op 01708 855 698 of stuur een e-mail naar sales@solseal.co.uk als je contact met ons wilt opnemen.

Ons hoofdkantoor is

Solseal LTD Eenheid 16A Severn Bridge Industrial Estate Caldicot NP26 5PT

Ons verkoopkantoor is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.

We zijn gesloten in het weekend en op feestdagen.

Levering

Waar is mijn bestelling?

Wanneer je je bestelling hebt geplaatst, maakt ons verzendteam je artikelen klaar om te worden opgehaald door onze koeriers. Wanneer de koeriers je artikelen hebben opgehaald, ontvang je een trackingnummer per e-mail.

Hoe lang duurt de levering?

Verenigd Koninkrijk

Bestellingen die van maandag tot en met vrijdag voor 12.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verwerkt en verzonden, mits de voorraad strekt.

Bestellingen die van maandag tot en met vrijdag na het middaguur worden geplaatst, worden de volgende werkdag verwerkt en verzonden, afhankelijk van de beschikbaarheid van de voorraad.

Let op: Onze magazijnen zijn gesloten in het weekend en op feestdagen. Werkdag’ is maandag tot en met vrijdag.

Levering op zaterdag is alleen mogelijk op aanvraag – bel 01708 855 698 voor een offerte.

 

Schotse Hooglanden en offshore levering

We streven er altijd naar om zo snel mogelijk en tegen de best mogelijke prijs te leveren.

Houd er wel rekening mee dat voor postcodes in sommige gebieden van de Schotse Hooglanden en adressen in het buitenland een toeslag geldt op onze normale transportkosten in het Verenigd Koninkrijk en dat het in sommige gevallen langer kan duren voordat de bestelling wordt bezorgd. Bel ons daarom op 01708 855 698 voor een offerte op maat en plaats je bestelling bij ons via de telefoon.

AB36-38, AB55-56, FK17-21, G83, GY9, HS1-9, IM (ALLE), IV (ALLE), KA27, KA28, KW0-14, KW15-17, PA20-78, PH15-18, PH19-29, PH32-33, PH45-48, PH30-31, PH34-44, PH49-99, ZE (ALLE)

Ik kreeg een bericht ‘Postcode niet geaccepteerd’ toen ik een bestelling probeerde te plaatsen. Wat betekent dit?

We streven er altijd naar om zo snel mogelijk en tegen de best mogelijke prijs te leveren.

Houd er wel rekening mee dat voor de volgende postcodes een toeslag geldt op onze normale bezorgkosten in het Verenigd Koninkrijk. Bel ons op 01708 855 698 voor een offerte op maat en plaats je bestelling via de telefoon. We horen graag van je.

AB36-38, AB55-56, FK17-21, G83, GY9, HS1-9, IM (ALLE), IV (ALLE), KA27, KA28, KW0-14, KW15-17, PA20-78, PH15-18, PH19-29, PH32-33, PH45-48, PH30-31, PH34-44, PH49-99, ZE (ALLE)

Hoeveel kost de levering?

We streven er altijd naar om je zo snel mogelijk en tegen de best mogelijke prijs te leveren, dus de verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht en de grootte van het product.

Om de verzendkosten te berekenen, voer je bij het afrekenen je postcode in en worden de verzendkosten bijgewerkt.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, onze koerier stuurt een sms en een e-mail met een trackingnummer naar de contactgegevens die je hebt opgegeven wanneer je artikelen zijn opgehaald bij ons magazijn.

Mijn bestelling is niet aangekomen…

Als je een trackingnummer hebt ontvangen van onze koerier, neem dan contact op met hun klantenservice voor informatie over de locatie van je levering.

Als je geen trackingnummer hebt ontvangen van onze koeriers, bel ons dan op 01708 855 698 of stuur een e-mail naar sales@solseal.co.uk onder vermelding van je bestelnummer, zodat we je bestelling kunnen traceren.

Kan ik mijn bestelling bij jullie magazijn afhalen?

We hebben magazijnen in Caldicot, Essex en Glasgow. Als je je bestelling op een van deze locaties wilt afhalen, bel ons dan op 01708 855 698 om een afspraak te maken.

Wat betekent ‘Expresslevering volgende dag’?

Als je op maandag tot en met vrijdag vóór 12.00 uur een product hebt besteld dat staat vermeld als ‘Expresslevering volgende dag’, wordt je bestelling nog dezelfde dag verwerkt en de volgende werkdag bezorgd.

Bijvoorbeeld. Als je op maandag voor 12.00 uur een product bestelt dat als ‘Next Day Express Delivery’ staat vermeld, wordt het de volgende dag (dinsdag) geleverd.

Als je op vrijdag voor 12.00 uur een product bestelt dat als ‘Next Day Express Delivery’ staat vermeld, wordt het de volgende werkdag (maandag) geleverd.

Als je op vrijdag na 12.00 uur een product bestelt dat staat vermeld als ‘Expresslevering volgende dag’, wordt het de volgende werkdag (maandag) verwerkt en de volgende werkdag (dinsdag) geleverd.

Restituties en retourneren

Hoe retourneer ik een artikel?

Als je een bestelling wilt annuleren voordat deze is verzonden, bel ons dan zo snel mogelijk op 01708 855 698 of stuur een e-mail naar sales@solseal.co.uk onder vermelding van je bestelnummer.

Als je een artikel wilt retourneren en je geld terugkrijgt, bel ons dan op 01708 855 698 of stuur een e-mail naar sales@solseal.co.ukquotingmet je bestelnummer en de reden van je retour.

Restituties moeten worden aangevraagd binnen 60 dagen na levering, nog in de originele verpakking en in opnieuw verkoopbare staat met een minimale houdbaarheid van 6 maanden.

Artikelen die geretourneerd moeten worden, kunnen worden opgestuurd naar:

Solseal LTD Eenheid 16A Severn Bridge Industrial Estate Caldicot NP26 5PT

Voeg een kopie van de bestelinformatie bij de verpakking ter referentie en vermeld de reden van retourzending.

Hebt u mijn retour ontvangen?

We laten je via e-mail weten wanneer we je restitutie hebben verwerkt.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Je restitutie wordt binnen 5-7 werkdagen teruggestort via dezelfde betaalmethode die is gebruikt om de oorspronkelijke bestelling te plaatsen, maar kan in sommige gevallen eerder aankomen. Als je je restitutie niet binnen 7 werkdagen hebt ontvangen, bel ons dan op 01708 866 698 of stuur een e-mail naar sales@solseal.co.uk onder vermelding van je bestelnummer. ****

Bestelproblemen

Ik heb een defect of beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

We vragen je om op het afleveradres aanwezig te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen en te inspecteren op eventuele ontbrekende of beschadigde artikelen. Solseal Ltd aanvaardt geen aansprakelijkheid voor artikelen die tijdens het transport beschadigd raken of verloren gaan.

We nemen alle voorzorgsmaatregelen om ervoor te zorgen dat alle bestellingen zorgvuldig worden verpakt en ons magazijn in goede staat verlaten.

We accepteren dat artikelen soms defect kunnen zijn. Breng ons zo snel mogelijk op de hoogte van defecte producten door te bellen naar 01708 866 698 of stuur een e-mail naar sales@solseal.co.uk onder vermelding van je bestelnummer. ****

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen, wat moet ik doen?

We vragen je om op het afleveradres aanwezig te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen en te inspecteren op eventuele ontbrekende of beschadigde artikelen. Solseal Ltd aanvaardt geen aansprakelijkheid voor artikelen die tijdens het transport beschadigd raken of verloren gaan.

We nemen alle voorzorgsmaatregelen om ervoor te zorgen dat alle bestellingen correct worden verpakt en verzonden.

Breng ons zo snel mogelijk op de hoogte van ontbrekende artikelen door te bellen naar 01708 866 698 of stuur een e-mail naar sales@solseal.co.ukquotingmet uw bestelnummer als referentie. ****

Mijn bestelling is niet aangekomen…

Als je een trackingnummer hebt ontvangen van onze koerier, neem dan contact op met hun klantenservice voor informatie over de locatie van je levering.

Als je geen trackingnummer hebt ontvangen van onze koeriers, bel ons dan op 01708 855 698 of stuur een e-mail naar sales@solseal.co.uk onder vermelding van je bestelnummer, zodat we je bestelling kunnen traceren.

Producten

Hoe kan ik controleren of een product op voorraad is?

Als je een product aan je mandje kunt toevoegen, is het op voorraad, maar in zeldzame gevallen kan het voorkomen dat grote hoeveelheden van een product niet op voorraad zijn bij onze leveranciers.

Bieden jullie kortingen voor grote/bulkbestellingen?

Stuur een e-mail naar sales@solseal.co.uk of bel ons op 01708 855 698 en we bespreken graag een offerte met je.

Kunt u mij meer informatie geven over een bepaald product?

Al onze producten hebben beschrijvingen, technische en veiligheidsbladen, maar als je meer informatie nodig hebt, stuur dan een e-mail naar sales@solseal.co.uk of bel ons op 01708 855 698.

Betaling

Welke betalingsmethoden accepteert u?

We accepteren alle grote debitcards en creditcards, waaronder Mastercard, Visa en American Express.

Ik heb een foutmelding ontvangen of mijn kaart is geweigerd wanneer ik een betaling probeer uit te voeren…

We gebruiken toonaangevende betalingsbeveiliging om onze klanten te beschermen, waardoor een legitieme betaling soms kan worden geweigerd. Als je denkt dat je betaling per ongeluk is geweigerd, bel ons dan op 01708 855 698 en we zullen je bestelling graag telefonisch verwerken.

Hoe kan ik een factuur krijgen voor mijn bestelling?

Je ontvangt automatisch een factuur per e-mail. Als je nog een kopie van je factuur nodig hebt, stuur dan een e-mail naar sales@soseal.co.uk.

Rekeningen

Kan ik een handelsrekening bij jullie openen?

Stuur voor alle vragen over handelsaccounts een e-mail naar sales@solseal.col.uk